ΑΡΧΙΣΑΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΝΑΣ ΣΤΙΣ 24 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2013 ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Αθωος κ.Προεδρε . . .

"Ξέρω μόνο ότι έχει εξαιρετική οικογένεια, ότι είναι επιτυχημένος επιχειρηματίας νυχτερινών κέντρων και ότι στενή σχέση με την εκκλησία. Είναι ένας άνθρωπος που ποτέ δεν θα μπορούσες να δεχτείς πως στήνει παιχνίδια".  Αλεξης Κουγιας, Δικη Ψωμιαδη 29/9/13 tovima.gr

Γ: Κύριε Μάκη, καλημέρα, τι κάνετε;
Μ: Καλημέρα, Συγχαρητήρια αγόρι μου να πούμε.
Γ.: Ευχαριστώ πάρα πολύ.
Μ: Αυτό το ίδιο έχουν και οι δικοί μου, το ίδιο πράγμα, δεν μπορούν να κοιμηθούμε.
Γ. Ναι, κύριε Μάκη, καλά, δεν έχω κοιμηθεί.
Μ.: Το ίδιο παθαίνουν κι οι άλλοι, οι δικοί μου, δεν μπορούν να κοιμηθούνε.
Γ. Τόσο πολύ κύριε Μάκη;
Μ: Κι όσο περισσότερο παίξουνε τόσο γίνεται. Κατ' αρχάς έλα να σου πω, εχθές κοιτάγανε, το βλέπαμε με τον Μαντζουράκη και τον γενικό αρχηγό στο ξενοδοχείο το Sofitel. Ξέρεις τι είπαν όλοι; «Ο μόνος που παίζει με ψυχή και είναι έτοιμος να τους φάει όλους είναι ο Μπουρούσης», χωρίς να ξέρουνε τίποτε…. (γέλια).
Γ: Α, δεν ξέρουν, έχουν (ακατάληπτο)… (γέλια)
Μ: Ολοι οι άλλοι παίζανε σε δεύτερο βαθμό από εσένα να πούμε. Και από τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό. Δηλαδή, εσύ έπαιζες μία, μη σου πω δύο πιο δυνατά. Αφού κάποια στιγμή που βάρεσες αυτό το κάρφωμα στο τελευταίο δίλεπτο, σηκωθήκανε οι Αγγελόπουλοι και χοροπηδάγανε, τους έδειχνε η τηλεόραση.
Γ.: Ηρθαν και οι βλάκες από κάτω, ήρθαν αν μου μιλήσουνε, αλλά εγώ έκανα τον μ…, έφυγα. Κύριε Μάκη μόνο ότι τελείωσε το φάρμακο, να ξέρετε!
Μ: Εντάξει, αγορίνα μου, θα σου φέρω εγώ. Πότε θέλεις εσύ άλλο;
Γ: Ε, τώρα θέλω για τους τελικούς.
Μ: Πότε θέλεις αγόρι μου;
Γ.: Μέσα Μαΐου.
Μ: Ε καλά ρε παιδάκι μου, έχεις τρελαθεί; Θα σου έχω ετοιμάσει να πούμε, εντάξει. Θα σου έχω φτιάξει αγόρι μου.
Γ.: Εντάξει κύριε Μάκη, Φεύγετε για Καβάλα ή θα σας δούμε;
Μ: Όχι, το απόγευμα, θα έρθω, να δω το ματς σε σας, δεν πάω στο γήπεδο, να τους δώσω και την τιμή να πάω στο γήπεδο στους μπινέδες αυτούς! Μάλλον μεθαύριο θα φύγω για Καβάλα για 1-2 μέρες για να πάω να τους πληρώσω να πούμε.
Γ.: Εγινε, θα τα πούμε.
Μ: Εγινε αγόρι μου, συγχαρητήρια λεβέντη μου.
17.4.2011 - Συνομιλια του ανθρωπου της εκκλησιας με τον μετεπειτα γαμπρο του και τοτε παικτη του Ολυμπιακου Μπουρουση tovima.gr

Υποθεση Ντανι Βρεινς 
Το 1988 ο Μάκης Ψωμιάδης αναλαμβάνει το μπασκετικό τμήμα της ΑΕΚ
Τα όσα περιέγραψε ο Βρέινς στην εφημερίδα «The Salt Lake Tribune» τον Δεκέμβρη του 2002 είναι άκρως ενδεικτικά.. Ο Ψωμιάδης του είχε τάξει τριετές συμβόλαιο με αποδοχές 1.6 εκ. $, σπίτι με θέα στη Μεσόγειο, μία Mercedes και πληρωμένο Αμερικάνικο σχολείο για τα παιδιά του, αλλά αντ’αυτών ο Βρέινς πήρε ένα δωμάτιο σε ξενοδοχείο, ένα τρακαρισμένο αυτοκίνητο και μια επιταγή που δεν ερχόταν ποτέ στην ώρα της, αν ερχόταν.. “Την πρώτη φορά που πληρώθηκα ποτέ, ο Ψωμιάδης με πήγε σ’ένα στενό και μου έδωσε μια υφασμάτινη τσάντα με μπανάνες πάνω πάνω και από κάτω δολάρια κρυμμένα” αναφέρει ο Βρέινς.. “Τα δολάρια δύσκολα βρίσκονται στην Ελλάδα” ήταν η απάντηση του Μάκαρου και η διήγηση συνεχίζεται: “Πήρα περίπου 200.000 $ από τα 500.000 $ που μου είχαν υποσχεθεί για τον πρώτο χρόνο. Μετακόμισα και σ’ένα διαμέρισμα, αλλά και εκεί τα προβλήματα συνεχίστηκαν, αφού το φως κοβόταν συχνά πυκνά με τους λογαριασμούς να μένουν απλήρωτοι.. Το Αμερικάνικο σχολείο δεν κράτησε τα παιδιά μου, γιατί τα δίδακτρα δεν πληρώθηκαν ποτέ. Όλα κατέρρεαν..” Ο Βρέινς είχε αρχίσει ν’αντιδρά και επικοινώνησε με την Αμερικάνικη Πρεσβεία, η οποία μετά από έρευνα του είπε πως ο συγκεκριμένος τύπος είναι “κακός χαρακτήρας”.. Του χορήγησε μάλιστα και ένα Διπλωματικό Διαβατήριο, ώστε να μπορέσει να φύγει εύκολα από την Ελλάδα.. Πάντως, τα καλύτερα ο Ψωμιάδης τα άφησε για το τέλος.. “Είχα πει ότι αν δεν πληρωθώ δεν θα παίξω. Ερχόταν όμως ένα δύσκολο παιχνίδι και ήθελαν να παίξω οπωσδήποτε. Ήμουν όμως αμετακίνητος στην απόφασή μου. Δυο μέρες πριν φύγω από την Ελλάδα πήγα να επισκεφθώ έναν φίλο μου, τον Κωνσταντίνο, στο γραφείο του. Ενώ ήμουν εκεί, μπήκαν μέσα κάτι τύποι και άρπαξαν τον Κωνσταντίνο! Η επόμενη κίνηση ήταν να με πάρουν τηλέφωνο και να μου πουν ότι αν δεν αγωνιζόμουν θα έβρισκα τον φίλο μου σε μια πλαστική σακούλα.. Τους είπα ότι για να παίξω θα πρέπει ο φίλος μου να είναι στο γήπεδο καλά και να τον δω. Τον είδα, έπαιξα και νικήσαμε” διηγείται ο Αμερικανός παίκτης, ο οποίος αργότερα καταλόγισε στον Ψωμιάδη απόπειρα απαγωγής του μικρού του παιδιού.. Τον Μάρτιο του 1989, γίνεται μια περίεργη απόπειρα δολοφονίας εις βάρος του Μάκη Ψωμιάδη, έξω από την Αίγλη. Ο Ψωμιάδης (που λέγεται ότι αυτοπυροβολήθηκε..) νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο και μόλις μαθαίνει ότι εκδίδεται ένταλμα σύλληψης σε βάρος του, εξαφανίζεται από προσώπου γης..
P.S. Για τον αγώνα της ΑΕΚ με τη Ζαλγκίρις Κάουνας, ο Ντάνι Βρέινς ανέφερε τα εξής: “Πριν μπούμε στο γήπεδο μας είπαν ότι θα κερδίζαμε εκείνο το βράδυ. Ήταν μια κωμωδία όλο το παιχνίδι και όλα έγιναν γιατί ο ιδιοκτήτης της ομάδας ήθελε να δει ο κόσμος ότι έχει μια πολυ καλή ομάδα. Ήταν ανέκδοτο, εγώ έβαλα 38 πόντους απέναντι στον Άρβιντας που αποδείχθηκε πολύ κακός ηθοποιός..” doubleteam.gr

υποθεση Λαλιωτη.
Ο Ψωμιάδης είχε γίνει εκδότης ένα διάστημα, και στην εφημερίδα «Το Όνομα» που εξέδιδε, κατηγόρησε τον Λαλιώτη ότι είχε δώσει χαριστικά συμβόλαια σε μία γερμανική εταιρία ως Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, βασιζόμενος σε ένα όπως αποδείχθηκε πλαστό έγγραφο. Ο Λαλιώτης αντέδρασε οργισμένα και η υπόθεση οδηγήθηκε στα δικαστήρια. Ο Λαλιώτης κέρδισε τη δίκη, και ο Ψωμιάδης οδηγήθηκε στη φυλακή, αλλά δεν εξέτισε την ποινή του, επικαλούμενος αιμόπτυση. wikipedia

* Ενταλμα σύλληψης για έξι εγκλήματα

Από το 1987 είναι καταζητούμενος της Ιντερπόλ και, όπως αποκάλυψε στις 23.2.1989 ο «Ριζοσπάστης», ο ανακριτής της Γενεύης Barbey Capole στις 6.9.1987 εξέδωσε ένταλμα σύλληψής του για απάτη και πλαστογραφία τίτλων. «Παρακαλούμε να αναζητήσετε με σκοπό τη σύλληψη και έκδοση στη χώρα μας τον έλληνα υπήκοο Ψωμιάδη Χρυσόστομο. Χαρακτηριστικά: Υψος 2 μέτρα περίπου, σωματώδης (περίπου 130 κιλά), μαλλιά μαύρα, μεγάλο μουστάκι με κόκκινες ανταύγειες» αναφέρεται μεταξύ άλλων στο ένταλμα σύλληψης.

Ο Μάκης Ψωμιάδης κατηγορείται συνολικά για έξι εγκλήματα, ένα από τα οποία είναι η διακίνηση κλεμμένων ακάλυπτων επιταγών. «Ο Ψωμιάδης αγόρασε από την εταιρεία Decafin ποσότητα 165 κιλών χρυσού, για την οποία πλήρωσε ένα μέρος σε μετρητά και το υπόλοιπο σε 160 επιταγές στο όνομα τρίτων, συνολικού ποσού 1.691.054 δολαρίων ΗΠΑ. Οι 160 επιταγές επιστράφηκαν απλήρωτες είτε γιατί είχαν σημανθεί σαν κλεμμένες είτε ήταν πλαστές είτε ακάλυπτες» αναφέρεται μεταξύ άλλων στο ένταλμα σύλληψης της Ιντερπόλ. Εμφαση στην υπόθεση δίνει στις 17.2.1989 η εφημερίδα «Ποντίκι», αποκαλύπτοντας ότι ο 34χρονος τότε πρόεδρος της ερασιτεχνικής ΑΕΚ κατηγορείται «για συμμετοχή σε κύκλωμα λαθρεμπορίας και πώλησης χρυσού, παράνομη εξαγωγή συναλλάγματος και λαθρεμπόριο βίντεο».fatsimaremag.blogspot.gr



περισσοτερα εδω: http://vimeo.com/26719108





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

περασαν τη λογοκρισια